Ar kada nors pastebėjote, kaip kai kurie video skelbimai tiesiog prikausto jūsų dėmesį? Tai ne magija, tai dizaino magija! Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl aukštas video skelbimų įsitraukimo lygis yra toks svarbus ir kaip dizainas gali padėti pasiekti šį tikslą.
Įsivaizduokite, kad jūsų video skelbimas yra kaip pirmasis pasimatymas. Jei jis bus nuobodus, antras pasimatymas greičiausiai neįvyks. Tačiau jei jis bus įdomus ir įtraukiantis, žiūrovai norės sugrįžti dar kartą. Aukštas įsitraukimo lygis reiškia, kad žiūrovai ne tik žiūri jūsų skelbimą, bet ir aktyviai su juo sąveikauja – spaudžia „patinka“, dalinasi, komentuoja. Tai padeda didinti prekės ženklo žinomumą ir galiausiai – pardavimus.
Dizainas yra kaip druska sriuboje – be jo, viskas tampa blanku. Geras dizainas gali padaryti stebuklus jūsų video skelbimui. Štai keletas patarimų, kaip dizainas gali padėti padidinti įsitraukimą:
Vienas iš geriausių pavyzdžių, kaip dizainas gali padidinti įsitraukimą, yra „Old Spice“ reklamos kampanija. Jų video skelbimai yra pilni humoro, netikėtų posūkių ir įdomių vizualinių sprendimų. Rezultatas? Milijonai peržiūrų ir tūkstančiai dalinimų socialiniuose tinkluose. Old Spice reklamos kampanijos sėkmės istorija
Jei norite, kad jūsų video skelbimai būtų tokie pat įtraukiantys, pradėkite nuo aiškios strategijos. Nustatykite, kokią žinutę norite perduoti ir kokias emocijas norite sukelti. Tada pasitelkite dizaino magiją, kad jūsų skelbimas būtų ne tik matomas, bet ir įsimintinas.
Nepamirškite, kad aukštas įsitraukimo lygis yra ne tik apie skaičius, bet ir apie ryšį su jūsų auditorija. Taigi, kitą kartą kurdami video skelbimą, prisiminkite šiuos patarimus ir leiskite dizainui atlikti savo magiją. Ir, žinoma, nepamirškite šiek tiek pajuokauti – juk gyvenimas per trumpas, kad būtų nuobodus!